SELAMAT DATANG KE ARTMYWORK, TERIMA KASIH ATAS KUNJUNGAN ANDA

11 Oktober 2009

Kad Jemputan Perkahwinan


Sekarang ni nak dekat hujung tahun ramai pasangan yang nak kawin kena buat kad jemputan bagi menunjukkan yang majlis mereka tu adalah rasmi. Kalau nak jemput pakai mulut boleh juga tapi kan lebih baik pakai kad jemputan, lebih sopan orang tua-tua kata sebab majlis kawin tu bukan majlis sebarangan.

Dalam memilih kad jemputan pulak ada yang tempah dari kedai atau sekarang ni pun boleh pesan melalui internet Bermacam-macam reka bentuk dan warna ada sesuai dengan citarasa atau tema majlis perkahwinan pasangan tersebut. Kalau yang nak bajet murah pun boleh, kenalah rekabentuk sendiri dan cetak kad kedai photostat.

Kalau buat sendiri tu kenalah kemas dan menarik sikit, supaya nanti biarpun kosnya murah tapi kualiti dari segi aspek rekabentuk grafik tetap diutamakan. Ada antara rekabentuk grafiknya berterabur, gambarnya pulak tak berapa sesuai bahkan ada yang sepatutnya satu kertas tu boleh buat 2 keping. Alang-alang berjimat biarlah betul-betul jimat supaya kos yang lebih tu nanti boleh beli buah tangan banyak sikit untuk tetamu yang datang.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin