SELAMAT DATANG KE ARTMYWORK, TERIMA KASIH ATAS KUNJUNGAN ANDA

17 Jun 2009

Cover Brosure Makmal Sains 2010

Muka Hadapan Brosure
Banyak badan-badan dan agensi-agensi tertentu telah menggunakan brosure untuk memperkenalkan kewujudan dan perkhidmatan mereka kepada orang awam. Ini merupakan salah satu daripada sistem penyampaian maklumat berkenaan sesuatu badan dan agensi kepada masyarakat awam.

Penggunaan brosure amat penting walaupun unit makmal sains hanya bersifat dalaman sekolah sahaja dan hanya dikenali oleh pelajar dan guru sahaja. Tapi persoalannya sejauh manakah para pelajar terutama guru mengenali unit makmal sains. Adakah unit ini sekadar membantu guru-guru sains sahaja sedangkan hakikatnya pengurusan makmal adalah dibawah kawal selia kakitangan makmal sains.

Maka itulah, unit makmal sains cuba memperkenalkan penyampaian maklumat menerusi brosure ini yang akan memperkenalkan serba sedikit tentang latarbelakang unit makmal sains, perkhidmatan dan kemudahan yang ada, sistem-sistem yang digunapakai dalam pengurusan serta tatacara mencari peralatan atau inventori serta prosedur-prosedur lain misalnya merekod buku peralatan pecah, penggunaan printer dan pesanan radas dan bahan untuk eksperimen.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin